Merk

Het oorspronkelijk en emotioneel vertellen van jouw verhaal en je daardoor relationeel verbinden met jouw doelmarkt is de uitdaging voor de toekomst. Indien jouw merk er in slaagt de wereld van klanten te verrijken door waarde en betekenis te verbinden aan producten of diensten is de eerste stap naar succes gezet. Soms is herpositionering of rebranding noodzakelijk om dit te bereiken: we helpen je graag deze stap te zetten.

Welzijn boven welvaart en winst!

Sterke merken worden gebouwd op visie en betekenis!

‘De betekeniseconomie stoomt op en vraagt van jou en je merk meer (sociale) impact, constructieve waarde en een bijdrage aan het welzijn van ons allemaal’

Effectieve merkcommunicatie heeft als voorwaarde dat waarde(n), betrokkenheid en samenwerking als uitgangspunt dienen voor het bereiken en raken van klanten. Oorspronkelijkheid en creativiteit doen de rest, een sterk merk is namelijk meer dan een strak logo of mooie video: dus helpen wij je graag een zo volledig mogelijke merkbeleving te realiseren.

Daarin ligt de uitdaging om merken authentiek te laden, transparant te communiceren en de zaak met niet te veel bombarie uit te dragen. Less is more, dat blijft ons devies, ook na 25 jaar!

Merken en organisaties onderscheiden zich door transparant en betrouwbaar een positieve beleving te genereren bij consumenten.

KOST®ZEWA is sterk in merken die zich onderscheiden op basis van uniek branddesign, veelzeggende merkwaarden en toekomst-perpectief (merkbelofte). Met enthousiasme willen we een bijdrage leveren aan jouw merk zodat het definitief  ‘geplant’ kan worden met als doel te groeien en te bloeien. Gelijkwaardigheid en respectvol communiceren met klanten en medewerkers is daarbij een must.

We gaan het liefst op zoek naar bijzondere verhalen, eerlijke beloftes en waargemaakte verwachtingen om deze met ons team in een merk te laden. Media-concepts stellen we in een unieke mix samen.  Online en printed media, commercials en corporate video, huisstijlen en magazines, packaging en pos, interior design en signing en tot slot events en beurzen communiceren het ‘eigenwijze’ merkbeeld binnen de doelgroep.

We hebben succesvol gewerkt binnen de volgende sectoren:  retail, horeca, sport, persoonlijke ontwikkeling, vastgoed- en woningmarkt, pharma en cosmetica, zakelijke dienstverlening, evenementen, kunst en muziek, educatie, overheid en zorg.

Neem contact op